2014年7月23日 星期三

LC戰利品@7/2014

LC中環店今年4週年, 只要身份証號碼有個4字就有半價優惠, 我無4字, CK鼠有, 所以我就順便做埋魔鬼捉埋她一起去

Marmite 26cm $2029

終於有一個黑底既媽咪鍋, 可以爆炒, 正
一直都想等其他顏色, 最想要紫色, 但輪到我買既..永遠無咩機會, 所以唔等喇, 就普通橙色算
  隔熱手柄 Handle Sleeve$104

Round Plastic Pins $69

***************************

 做完半價優惠後, 跟全又到French Pastel Collection買兩件有7折, 返左好多新貨, 咁鬼靚既春夏系列, 點忍到手呀, 要買兩件先有折, 又捉埋CK鼠先

超靚既紫色Medium Flower Dish SET$468

***************************

 CK鼠剛去完福岡outlet回來, 又托到好野呀~
$148
 粉藍心心碟好靚呀~ 一SET有兩隻, CK出讓一隻俾我
我自己好想要粉藍花花碟, 希望下次去OUTLET有機會見到

4 則留言:

  1. 我都好想買紫色,不過都好難買到紫色媽咪架啦~~~紫花都好想!!但錯過左,唯有等啦~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫色媽咪有都係炒價, 希望第日會大量生產啦~L-)
      花碟唔難買, 一定等到既;;)

      刪除