2014年6月23日 星期一

2013九州 <福岡・大分・熊本・宮崎・鹿兒島>の旅 DAY2(Part3)

DAY2(Part3)

行程~ ...>徳の宿 ふぶ庵

 行地獄唔覺唔覺都行左成日...要準備去今晚既溫泉旅館喇
 途經超市見到x'mas版既龍貓麵包


途經葯房見到KT呀~ 為了KT我無啦啦要買樽感冒葯

晚餐就來すき家, 我都幾LIKE呢間食店, 又平又好食

徳の宿 ふぶ庵 8500円/人(素泊), 呢度係無食物供應, 啱晒我呀, 呢度好鬼難BOOK, 佢係一間間屋咁租, 私隱度高, 間間屋都有唔同特色, 全部都有室內, 室外風呂, 真的超正, 價錢相當便宜呀! 係第一日開始可以BOOK, 我係晚上香港時間11點即上去睇, 好彩搶得快, 我BOOK完之後就見到有幾間屋都俾人BOOK左LU, 手快有手慢無
  內湯

露天風呂

邊浸湯邊睇電視正呀~今晚決定內外兩邊喪浸, 明早一早起身再浸, 爽呀

可以一次過開大晒4個喼執野, 真係超爽

******************
鬼鬼野只買了咁少, 現在睇番真係好後悔

..完..

6 則留言:

  1. 8500 円有內外風呂各一個,平成咁去邊度揾呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都真係未見過有咁平既私人溫泉旅館, 唔知是否只有九州先咁平, 定係超淡季呢:-?

      刪除
  2. 四大喼,如果不是自駕,點拎?:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩中兩細啫::_1554 自唔自駕我一向都係4喼出動,推行李好過手拎行李好多架::ee5130

      刪除
  3. 呢間旅館超正呀,內外湯獨享,真係可以喪浸呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 正到不得了, 如果有時間, 應該住兩晚添::cc4127

      刪除