2014年5月10日 星期六

ARENA x HELLO KITTY

因為買了呢本書連KT 沙灘蓆, 咁就出事了, 因為入面有張優惠咭, 可以免費換咭片套仔, 仲有買滿ARENA KT系列600大元就有個冰袋送...唉..我上年買既泳衣, 快乾巾都未用...又要再買, 好高難道啫...

CWB SOGO
曬黑左既KT真係好有魅力呀

最後我都敗左啦~ 買左兩樣野就已過600大元了

買左呢款套裝, 一見到就好鍾意, 因為唔曝露又滿足到我想著3點式既欲望, 起初我係想買粉紅色, 但試上藍色後, 又覺得超好看, 可能隻粉紅太耀眼, 看上去無咁舒適, 所以最後都係買藍色

$499 $179
 終於出左大人既KT泳鏡, 要買呀


 送既保溫袋和咭片套

小黑又話要上鏡

其他KT款式可CLICK呢度看~


4 則留言:

  1. 小黑靚過 kitty 保溫袋 喎 ( = ^ t ^ = )

    回覆刪除
  2. 呢本連KT 沙灘蓆o既書我都有考慮過買唔買,不過最後都冇買到
    套泳衣的確唔錯喎,件 T 望落好舒服 ::_1856

    回覆刪除