2014年1月10日 星期五

2013東京・大阪・鳥取の旅 DAY3

24.10.2013
木曜日


行程~ 大阪心齋橋 > 難波
住: メルパルク大阪

今日一早搭新幹線落大阪喇, plan行程時都想左好耐唔知咩方法係東京落大阪好, 想來想去...巴士辛苦, 飛機又要預多好多時間搭車去機場, CHECK IN和取行李, 最後我都係選擇了最快, 最方便, 最舒適既方法搭新幹線,不過就一點也不便宜, 每位13,240円(自由席), 時間就係金錢, 無辦法啦


今次搭既新幹線~のぞみ
東京站上車, 約2小時半就去到新大阪, 真係話咁快就到
  去到新大阪, 我地先到今晚既HOTEL放低行李, 跟住就搭車出心齋橋行街街喇, 今日主要行程就係勁行街, 方向由心齋橋行去難波, 另外今日亦有一個特備節目, 就係我約了平時幫我訂開野既代訂人~中尾太太食HIGH TEA喇, 幫襯左咁多年今次都係第一次見面


 
PARTS CLUB, 好開心, 又可以買吊飾喇 午餐

  剛剛出既聖誕吊飾, 好靚, 忍唔住買左幾件



 
PET PARADISE正呀! 入去睇吓有咩買俾阿仔先
  扮毛毛果件衫好可愛

 
D玩具全部都超靚, 其實買黎都唔捨得俾仔咬 , 不過最後我都忍唔住買左一件玩具


約了中尾太太HIGH TEA時間見面,因第一次見, 我地都好多野講, 不經不覺都吹水吹左差不多2小時

與中尾太太合照

與中尾太太道別後, 我地又繼續行街

   
晚餐就試下四大天王啦


食飽飽...行多一陣就返HOTEL休息, 明早又要一早起身


 
今晚住既メルパルク大阪, 揀佢係因為呢間HOTEL最近我選的租車店
  地方唔算大,但空間都大過東橫INN少少

 
**********************

 
中尾太太送既HALLOWEEN GIFT


10 則留言:

  1. 你應該係第一次搭咁貴嘅火車 ……

    回覆刪除
    回覆
    1. 你回程洗唔洗新幹線返?
      之前睇,peach大阪~成田4000日元有找。

      刪除
    2. 唔回頭東京所以無理其他呀::kk3100

      刪除
    3. 唔洗回程就無所謂啦,最緊要多啲時間shopping. :))

      刪除
    4. SHOPPING時間真係好緊要, 分秒必爭::kk3111

      刪除
  2. 我都喺 PET PARADISE 買咗隻冬甩玩具俾 ChaCha, 佢好鍾意成日咬住玩 ::_1553

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有買DONUT, 仲買左一隻狗型既繩, 佢地新屎坑左一日就唔玩喇::_351

      刪除
  3. 新幹線落東京...........有米!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間就係金錢呀::mm1583 ~ 買少幾樣野就係到啦::uu7091

      刪除