2013年12月30日 星期一

2013九州の旅戰利品(3)

黎到KT篇喇
300pcs, 1000pcs puzzle

40週年餅罐
 

40週年餅仔, 個樽超靚!



Q版KT & SANRIO CHARACTERS 杯多多表情既KT超可愛

呢兩個超可愛既KT郵筒, 話說我係高千穗郵便局見到, 佢無寫價錢, 只放了一隻係櫃台面, 於是埋去問職員可以買嗎? 跟住個職員再問其他職員, 我心諗肯定又係非賣品, 因為之前我係其他郵便局見過, 都問過同樣問題, 當時果間郵便局答我唔賣, 今次又俾我再見到, 繼續死心不息, 再問下先 , 點知今次呢個職員和其他職員講通後就入去拎了一箱出來話有! 見有成箱, 我就不客氣話要兩個! 跟住拎銀包出來想問幾錢, 點知個職員話送給我的! 超驚喜! 早知話要十個! 我想呢個郵筒應該係要幫襯一些服務才送, 但見我是外國人都幫唔到佢, 所以決定送俾我就算

KT碟, 係KIDDY LAND買滿唔知幾多送既

布袋

博多人形

馬仔擺設

KT神社錢箱

超正既KT博多人形! 勁可愛! 伏低既KT都清楚有樣, 手工好認真


熊本限定筷子

車用窗簾, 半價超抵

500円抽獎

108pcs puzzle

磁石

吊飾

鹿兒島限定鐵盒

因為想要呢隻KT樽蓋, 搞到要買埋樽傷風葯

頭飾(HARMONYLAND)

頭飾(湯布院SANRIO店)

頭飾(鹿兒島手信店)
  HARMONYLAND 500円抽獎加送的贈品(一樣要抽既)

KT 七福神

105円

賣朱古力豆扭蛋機拎既紙杯

交通御守(HARMONYLAND)
  X'MAS吊飾連朱古力

限定鏡仔

鉄道博物館限定吊飾


...續...

2 則留言:

  1. 太好喇,有 KT郵筒之餘仲要係免費的,good !! ::oo2082
    我都好鍾意果 set KT博多人形, 勁可愛兼超搞笑,尤其是伏低果隻,佢塊臉貼晒地架 ! ::mm1544

    回覆刪除
    回覆
    1. set KT博多人形我係博多站買, 都多得豚媽好介紹叫我去博多行, 如果唔係都見唔到::mm2254

      刪除