2013年5月12日 星期日

REEBOK x HELLO KITTY

近日收到KT BLOG友通知有超特價REEBOK KT鞋賣呀, 平到你唔信, 由原價$999變$199, 平成咁, 唔買唔得啦~ 淘寶都買唔到呀



好彩去到仲有我SIZE
一共有三隻色~ 粉紅, 黑, 白, 早年我買過粉紅毛毛款, 所以唔諗粉紅, 白色我又麻麻地, 所以買黑色啦, 我D BlOG友超瘋狂買晒三隻色

係現場見到仲有好多存貨, 難道真的有咁多賣唔出, 我想應該原價SET得太貴了, 再加上上一次KT 鞋減價又係減好多, 不過無呢次咁誇張, 我呢D超級FANS都唔會再買啦...既然可以做特價, 一等無防, 依家又真係俾我地等到



1 則留言: