2013年2月19日 星期二

花先生牛一@OP

07.02.2013

正日生日去OP入場唔駛錢, 真係唔使傷腦筋既好節目 仲要就到新年, 入園感受下氣氛都唔錯



呢個...好大陸公園FEEL
























冰極天地開幕左咁耐我都未黎過, 所以我地今日重點會係呢度











南極奇觀
剛巧碰上企鵝仔用餐時間


館內溫度真的好寒, 真係要著外套先得






其實個館好細, 好彩今日人流唔多, 我地都行得好舒適




我地慳左入場費, 午餐就去冰極餐廳與企鵝仔一起食花先生既生日大餐




免傷腦筋, 我地好快就決定食二人套餐, 不過現在想番其實係應該散叫最抵食








煙三文魚雜菜沙律&甜椒蕃茄湯
無想過有咁多三文魚, 不喜三文魚既我同花先生都食得好辛苦


特式什扒


特濃朱古力蛋糕&藍莓芝士蛋糕


可以邊食邊欣賞企鵝, 但我地位置比較坐得遠, 我都要行出行入去影相







雪狐居


他就是雪狐, 好似一隻白色既雪橇狗






如果有真既北極熊睇就好






又黎探下可愛既小熊貓先






大熊貓



****************

去完OP, 下半場我地就去買食物入西貢BBQ
食左一陣我地就已經好攰想快D回家休息, 看似其實今日唔係做左好多野啫, 但我地已超疲累...真的年紀大了


2 則留言:

  1. 企鵝仔好可愛呀 ! 但如果有埋黃色果種帝王企鵝就仲好
    [版主回覆02/20/2013 00:44:25]我都無行晒個公園, 只去左冰極天地咋WOR, 咁都攰成咁, 如果要行晒兩邊山頭, 我想我要在街頭睡一睡先有氣力回家

    回覆刪除
  2. OP睇落唔多人Bor~~~
    [版主回覆02/21/2013 09:42:52]我過年前去麻, 真係一D都唔多人呀

    回覆刪除