2012年7月27日 星期五

2012日本中部の旅Day4(Part 2)

DAY4 (Part2)
行程~ 水明館 佳留萱山莊


終於黎到我最期待既水明館喇, 之前PLAN行程都看中幾間溫泉旅館, 但最後我係被水明館既三間貸切風呂吸引住



今晚所有客人的名字都寫晒出黎, 好似無咩私隱咁


呢度係日本秘湯會會員





第一次見要用木燒既暖爐, 好想係冬天黎感受一下


好大隻寶寶呀


我地今晚既房間

地方都幾大, 但就幾殘舊下

放好行李, 我地要係晚餐前喪浸先得, 呢度有3個貸切風呂既鎖匙, 不用預約, 只需見匙就可以取, 依家三個都未有人浸呀~ 我就隨便揀左一個先


由旅館正門行過黎都係幾分鍾, 依家行就無咩問題, 我想冬天一定好凍, 好想行兩步就到




呢個係大混浴, 為了避開人多, 打算今晚同明早先黎浸


遠望幾個貸切風呂


第一個貸切風呂~ 望槍の釜湯



第二個貸切風呂~ 夢をいつまでもの湯
我地就先浸呢個


呢個位置換衫, 始終都係戶外地方, 好鬼多一隻隻小昆蟲同蚊仔, 搞到我周身唔自在


唔知是否天氣唔係太凍, 我同花先生試左好耐水都浸唔到落去, D水係熱到覺得會煮熟我既感覺, 最後我地一落到水就拿拿聲影番張相先, 不過唔駛好耐花先生就彈番上水喇, 我想落雪既日子浸溫泉應該好好多


第三個貸切風呂~ かじかの湯(河鹿の湯)
試下一個溫泉先, 3個溫泉我就最LIKE呢個, 因為呢個完全感受到同大自然既接觸呀


右手邊係更衣室


地方唔大, 但就好有FEEL, 好似係山邊浸溫泉咁, 唔知是否因為開揚D, 呢個D水溫又無頭先既咁熱, 都可以浸一段時間先起身




又要浸又要影相, 只浸了兩個溫泉就到晚餐時間


花先生平時唔飲啤酒, 唔知點解今晚佢咁有興致呢


今晚呢條燒岩魚不錯呀








甜品


食完晚餐返入房發現有人幫我地開左床舖, 我次次住0個D都係自己舖的, 有點唔習慣


食飽休息一陣...原本想再出去浸露天溫泉, 點知出面忽然下大雨, 唯有去浸內湯啦~ 明天一早先再去露天浸




真係好呀~ 我又包場喇


花先生買左個迷你蜜瓜做夜宵


不過係唔甜的, 都係正常既好食好多

***************

是日戰利品

3 則留言:

  1. 而家習慣左之後,要浸呢o的咁開揚既露天風呂先有 feel 的
    [版主回覆07/27/2012 23:11:15]依家PLAN行程最好次次都有一天溫泉日咁就最好喇!

    回覆刪除
  2. 寫名歡迎你.....你地係貴賓嘛...
    [版主回覆07/30/2012 00:27:58]唔係掛

    回覆刪除
  3. 迷你密瓜好得意....
    唔錯,有得包場,我就最鍾意包場
    [版主回覆08/06/2012 12:10:47]因為成日都想包場, 搞到要夜瞓早起

    回覆刪除