2012年6月18日 星期一

2012日本中部の旅Day2(Part 3)

Day2(Part 3)
行程~ 立山黑部 (黑部湖 > 黑部平 > 室堂 > 宇奈月溫泉)

…帶住失望既心情由黑部湖回程到室堂…


行程還要繼續,快d收拾心情先.…下一個目標係去郵局寄隻紀念木牌俾自己


左手邊告示有個山頂限定郵chop wor,只要係呢個立山山頂寄出就有呢個限定chop,但只係日本國內,如果係air mail去日本國外,就要另加50円運費先有得chop俾你,日本人好識搵遊客錢


最後決定寄一隻木牌&雷鳥俾自己,另一隻木牌係寄俾ck鼠,補番她上次未能chop到限定chop既遺憾


山岳情況


係時候食午餐, 原先係想去室堂入面較大既餐廳食, 但點知遇上旅行團包場, 咁我地唯有去另一間較細又要立食既食店




食飽喇~ 係時候出去食風雨, 依家個雨勢比頭先上來時更大


四處都係雪, 都無咩路線可言, 行到幾多就幾多


同我的心情一樣灰的雪景


前路茫茫的感覺


先去立山自然保護中心避下雨先


今日咁大雨, 雷鳥都應該"呢"埋左唔會出來見人


卡通版似一隻雞


真正雷鳥真的有咁粗既腳仔嗎







行完自然保護中心就向雪の大谷出發~ 雨勢無減弱過, 又凍又濕又大風個個都好狼狽...


進入雪の大谷




呢度係雪牆最高點有15m


睇完雪牆, 就去室堂站既另一邊(地獄谷方向)散策


積雪勁厚, 每行一步都要好小心, 用既氣力亦比平時多幾倍, 仲成日都會踏左落"雪氹" , 搞到d雪入晒落我隻腳度, 隻鞋防水都無用, 個人已經凍, 再加埋d雪雪住我隻腳, 真係攞命


向みくりが池溫泉旅館方向行, 白濛濛一片, 完全唔知自己有能耐行到去邊




終於見到前路, 那就是みくりが池溫泉旅館, 不過看落仲要行好遠, 此時我其實已經被風雨打到下半身已濕透, 我已唔想再行下去, 想快一點回程, 唔想咁快吹病, 但花先生就想再行前多一點影多幾張相先走, 咁我唯有企係度等佢啦


結了冰既みくりが池


10月份既みくりが池好靚 (借ck鼠靚相一張)


花先生行到呢度最近みくりが池溫泉旅館就開始拆返


終於好不容易行番入室堂駅, 完全濕透下半身, 上半身都濕了1/4, 如果再行下去, 恐怕會全身濕透, 而花先生可能比我高大的關係, 他只是濕了下半身, 濕晒都無咩好做, 都係差不多時候要回程下山了... 見時間尚早, 我地打算落番山腳之後, 就揸車去睇称名滝瀑布


不過原來揸車能到既地方就最多可到呢度遠觀称名滝


如果要再行近称名滝就必須步行去, 要1.3km 30mins, 我地都好想行去, 但依家仲係落緊大雨, 我地個身都仲係濕緊點行呀, 一來一回一定唔掂啦, 算啦~ 我仲有機會再黎過, 下次一定帶齊雨衣雨具, 就算落大雨行上去都無問題



離開立山, 向今晚既宇奈月溫泉進發

約1個多小時就到達宇奈月溫泉區, 我地先去旅館 check-in再出去食晚餐


今晚既食店


親子井


雞串


宇奈月溫泉駅前フィール宇奈月
今晚我地既溫泉旅館, 因為下雨又拎住行李, 唔記得係酒店外影番張相, 唯有留番明早影啦


準備定床舖, 一陣一眼瞓就可以即達上去, 花先生似乎快左d wor


吹左成日風雨, 真係要好好享受一個熱湯先得呀


只是9點幾, 咁快就一個人都無既, 又可以包場呀



一個人浸晒都咪話唔爽



花先生呢邊一樣係一個人都無



******************


今日又買左咁多零食, 其實好多都係買定俾花先生揸車時提神用既


少少戰利品


是日夜宵

...續...


3 則留言:

  1. 山上咩都標榜「限定」,我就冇試過果碗有立山限定魚片的麵喇
    [版主回覆06/18/2012 21:51:29]可能肚餓關係..0個碗限定麵味道又OK WOR, 我食得晒無剩呀
    我都想自已入番室堂站等架, 但咁厚既積雪無野支撐住真係好難行, 我怕我行行吓跌低左無人理, 所以都係等埋花先生可以捉住佢行麻
    白桃啫哩做緊特價好抵買, 我都係第一次食, 估唔到係咁好食

    回覆刪除
  2. 真係估唔到chop個印都要比額外$。。。
    [版主回覆06/20/2012 09:49:03]如果唔係落雨搞到濕晒身, 其實都唔係好凍

    回覆刪除
  3. Hello!我係勁鍾意日本kitty,想買你嗰款信紙好耐,但而家日本好難揾到呢款file信紙😫
    [版主回覆07/28/2013 16:20:49]所以我好多時見到想買就買, 因為到後悔時就唔會再買得番

    回覆刪除