2011年6月4日 星期六

2011 新加坡8天Hea遊之旅(Day 1)

由日本中部嘅8天之旅忽然變成新加坡8天hea遊, 真的好無奈, 沒有了以前期待出發嘅心情, 出發當日都無特別興奮


好多人都問我是否傻左, 去新加坡點去8天呀 無法啦~ 當時要改機票時決定都幾急, 我都無心情問吓人, 那時錢又無得退, 只是值覺錢都俾左了, 更係去盡佢好d啦


大家都話8天會好難過, 於是提意不如去埋馬來西亞 or 印尼小島, 不過我睇完旅遊書之後又真係一點興趣都無, 所以決定唔去lu


依家去完8天新加坡喇~ 除了last day無嘢做外, 其餘時間都算充實, 總算不過不失, 因為我有個朋友仔係新加坡住, 佢幫我消磨了一點點時間




******************

24.05.2011

day 1


行程~ Little India > Orchard road













大約下午一時左右就到步喇




我地落機係機場T1, 所以要搭SKYTRAIN 去T2再轉乘MRT(地鐵)出市區







第一站我地先去Little India~ 去HOTEL 先放低行李, 由於天氣真的好熱好熱仲好焗, 係條街逗留多一陣都想死, 所以我同花先生係HOTEL hea左成個幾小時先出去




差唔多時候我地就出去逛吓




係Little India呢一帶, 差不多全是印度人真係有點唔慣




行行吓已去到下一個MRT 站~ FARRER PARK

呢到有個SHOPPING MALL 呀~ 我已頂唔住咁熱嘅溫度入去涼陣冷氣先




涼夠冷氣就去另一景點~ Sri Srinivasa Perumal Temple




入廟拜神要除鞋, 我同花先生對印度廟無興趣, 所以唔入去睇lu





***********************



晚上我地約左在新加坡的好友bonnie食飯, 以往我同呢個朋友仔都係係hk食飯, 今次係第一次係新加坡見面同食飯, 不過可能都會係最後一次, 因為我無興趣再到這裡玩




新加坡好多shopping mall都有美食廣場, 今次我地就係ION Orchard 商場度食 我地揀左呢間食"十下十下"






因我唔肚餓, 所以只點了幾個餸加清湯, 味道都ok

完之後我同好友竟然唔記得影番張合照, 激死, 好彩過多幾日我地又會見面




食飽去行超市, 見到有好多色嘅益力多呀




正牌益力多有四色, 係唔同色唔同味道, 其實我都想買黎試, 但hotel係無雪櫃, 如果一晚飲晒我怕會肚痾 所以都係無買到




去度邊都見kitty, 不過呢度d價錢好貴, 仲貴過係日本買, 都係睇吓就算




totoro呀~ 見到咁多日本嘢, 差點以為自己身在日本




第一次見到7仔有街邊檔




花先生一見到雪糕車就雙眼發晒光




雪糕bar即叫即整架, 好新鮮, 只需S$1 都算好經濟




ION Orchard 出面



******************




hotel途中見到夜市生果檔







我地就係住呢度




今日買左少少零食

6 則留言:

  1. 咁快就有遊記睇,勁 !
    [版主回覆06/05/2011 23:06:00]其實係因為第一天少D相, 容易處理先可以咁快交功課 黎近幾日妳要慢慢等吓喇

    回覆刪除
  2. 其實去旅行無話無嘢玩,八日咪玩盡晒新加坡,等我哋哋又參考吓先~~~
    [版主回覆06/05/2011 23:09:00]其實去旅行係應該relax, hea吓hea咁真係唔錯, 不過呢個步伐就好難係日本度做到喇 新加坡真的好熱好熱, 熱過hk好多, 如果你地要plan去就要揀涼d嘅月份喇

    回覆刪除
  3. 新加坡咁熱,玩八日都幾好架,行程可以鬆啲,每日最熱既時間唔出外避下先!我五月中去玩四日就熱晒到皮膚敏感又痕又紅,返黎仲要睇醫生!
    [版主回覆06/05/2011 23:27:00]唔駛趕行程, 一熱/曬就"呢"埋hea陣真係唔錯架 我個在新加坡嘅朋友仔話5月份都係全年最熱嘅日子, 佢地自己都會黃昏先出街 我都做足防曬措施, 所以無變燒豬 只是熱死左

    回覆刪除
  4. 我上年第一次去新加坡..無咩興趣有下次..哈哈...
    太熱、唔啱玩/行、坡幣都幾貴..
    [版主回覆06/05/2011 23:34:00]係呀~ 因為太熱, 坡幣又貴, 又無咩kitty, 的確去一次就夠

    回覆刪除
  5. 聽你咁講新加坡真係好熱Bor,我哋今年年頭去泰國都熱到盡量唔去D室外地方,咁真係要諗清楚先~~~
    我哋依家去旅行個步伐已經逼不得已要慢落嚟,嚟緊八月我哋去四國,個步伐都要再慢D呀~~~
    [版主回覆06/06/2011 21:10:00]咁快又要去日本 勁 ...去咁密真係一D輻射都唔怕WOR ..我就最快都要11月先去日本 , 希望機飛票繼續係平'平'平'啦 對我來說新加坡都係值得去一次架 , 因為有我鍾意嘅ZOO同埋影城呀~ 不過就真係熱得要死 ...新加坡一年都有D月份係較清涼架, 到時你地真係PLAN去, 我幫你地問吓我的新加坡朋友邊個月去最好啦 隨著年紀增長我遊山玩水嘅步伐都越來越慢呀 ...遲D我應該連凌晨機都搭唔到

    回覆刪除
  6. 我哋八月中去四國係一早已經Plan定嫁,况且機票係用Asiamile換嘅,反而今次沖繩係見東X遊做超特價Package,再加上真係好想去日本買BB用品,所以唔夠一個月嘅準備我哋都去~~~
    香港人好快會忙記幅射事件,而家啲機票、Package已經慢慢加返哂價喇 ~~~
    P.S. 我哋會襯BB入學前盡量同佢去多D旅行嫁 ~~~

    回覆刪除