2010年9月12日 星期日

2010沖繩仲夏の旅 (DAY 5)

近排實在太多活動喇 搞到我嘅沖繩の旅遲遲未有時間再搞搞佢添

*******************************

04.07.2010
DAY 5


行程 ~ 辺戶岬 > ヤンバルクイナ展望台 > Ashibinaa outlet mall > 国際通り

今日行程都好特別, 因為係意料之外, 一日去晒由北至南嘅沖繩島, 原先係打算遊北部, 但中途發生了一點小意外(說來話長呀~所以唔會係blog詳述架喇), 所以必需要返去南部, 行程就這樣大更改喇




沖繩島嘅最北部 ~ 辺戶岬








********************



見到我地嘅下一站~ヤンバルクイナ展望台


車程不用15MINS就到喇, 但呢個地方勁偏僻, 無公共車到, 四周都無人, 自行行入去,  會好危險





********************

午餐時候


我唔係好肚餓, 叫咗一碗小SIZE嘅野菜喬麥麵, 明明話係細SIZE, 點解都咁大碗架, 食咗好耐我都未食到隻麵呀! 最後我都係食唔晒


呢碗花先生嘅, 係中SIZE, 個份量就正常好多, 真係奇怪呀
********************
食飽飽後我地就向南部出發~


又見到我最LIKE嘅書店


Ashibinaa Outlet Mall


依家睇番d相先知自己原來無影到個火車頭呀


係日本好多葯房都會見到呢兩隻小象, 好得意呢


其實個outlet唔係好大, 又無咩牌子我係啱睇嘅, 再加上天勁熱勁焗, d shop入面又唔夠冷氣, 好似d冷氣壞晒咁呀 搞到我都無心機慢慢行慢慢睇 所以最後我係一樣嘢都無買到嘅

********************


到今日最後嘅行程~ 国際通り


呢間塩屋有好多唔同種類嘅塩買架, 但我係無飯主婦, 所以都唔會買番去試喇




去到日本人嘅街市


又見豬頭..


雞泡魚


唔知係咩東東


今日終於有機會黎到kitty屋喇




入面都好細, 貨唔多, 所以我都唔係買咗好多嘢






呢到呢間shop發現咗有d另類stitch嘢呀




有好多沖繩版stitch






呢d figure好靚, 但好貴, 所以都係無買





又見到可愛嘅shisa呀










********************

繼上次食過呢間yogurt, 就好想再食, 所以一見到它, 又要食呀
********************

晚餐時間到~





********************

呢間super hotel 真係唔錯, 簡潔舒適, 乾淨企理



********************


today

4 則留言:

  1.   
    1. 呢個ヤンバルクイナ展望台究竟係代表咩野架 ? 我見佢好大隻,但隻鳥又「叉」 o係棵樹度,想點呢 ?

    2. 冇睇錯既話,呢隻應該係椰子蟹,係瀕臨絕種既蟹黎架 ! 沙巴都有得食架,不過我在沙巴見唔到佢呀 !
    3. 間沖繩版 Stitch o的產品好靚呀 !  figure 又真係貴左 o的,不過 o的 T-shirt 都 ok 喎,係咪 ¥2xxx 呀 ? (睇唔清楚),如果係都值得買呀 !
    [版主回覆09/13/2010 16:58:00]1.其實呢隻鳥都係代表沖繩之一, 有好多沖繩限定都有牠架, 不過 關於佢嘅資料我就唔係好知, 因為旅遊書都無詳述嘅 2. 瀕臨絕種 但都可以食 3.係2300円一件, 因為我嘅CASH越來越少, 好驚唔夠錢用, 所以我無買到 只是買咗最平嘅POSTCARD咋

    回覆刪除
  2. 我哋果日去邊戶岬都唔記得去 ヤンバルクイナ展望台,不過話時話,沖繩北部真係好無人氣~~~
    [版主回覆06/05/2011 22:57:00]係呀~ 北部真係無咩人氣, 如果唔係呢度係日本都未必會去D無人氣地方, 其實都幾危險架 個展望台都幾難去, 我記得當日都兜左幾次先去度, 因為個GPS帶我地去嘅地方都唔啱, 都係要靠自己加地圖先得

    回覆刪除
  3. 認同呀,沖繩北部景點少、IC又唔到,政府擺明唔想開發呢區,不過既然去到沖繩,唔叫做由南玩到北~~~
    話時話,依家D自駕遊成日想推中國國內,如果大陸有呢D咁無人氣嘅地方,唔知會有D乜事呢? 沖繩個GPS有時都麻麻哋咁Bor~~~
    [版主回覆06/06/2011 20:58:00]中國自駕遊 我一定唔會試呀 ..完全係搵命博 ..最近電視先介紹過話有人試過係大陸自駕遊中途被其他車輕碰一下, 當下車了解情況時就即刻被人打劫 ...所以有經驗人仕話係大陸自駕途中, 咩情況下都盡量不要下車, 即走係最安全 沖繩咁細, 個GPS都唔係好掂, 真係唔明搞咩

    回覆刪除
  4. 隻雞好得人驚,,,,,一定唔夠膽入去~~ :p
    [版主回覆06/27/2012 17:52:57]所以我地都極速影完相就走喇

    回覆刪除