2009年2月11日 星期三

東京と箱根溫泉の旅 (Day 4)

2008年12月11日 木曜日 晴

行程 ~ 箱根 ( 強羅 > 早雲山 > 大涌谷 > 桃源台 > 箱根町港 > 元箱根港 > 箱根湯本 )

今天的節目相當豐富呀!  今日一次過乘坐各式各樣的交通工具暢遊箱根, 時間相當緊迫....因為郊區嘅交通&商店都很早就收工, 所以今日又可以好早返旅館泡湯喇! 日本的遲開工, 早收工, 真的羨慕死人



一早食過早餐我地就出去玩


由我地房間看出去, 景色多好呀


我地的溫泉旅館


我地首先乘坐箱根登山鉄道去強羅站


沿途景色




到達山上嘅強羅站


我地係強羅站附近行咗一陣就離開, 向大涌谷方向出發 首先乘坐箱根登山電纜車去早雲山站 ~






之後我地係早雲山站轉乘箱根空中纜車 ~


比起香港的360, 呢款日本360感覺安全好多呀! 雖然係咁....但好高好大風...


見到富士山


到達大涌谷站喇! 雖然今日天色好好, 但係呢度超大風, 差點被吹走


我和呢隻kitty影咗好多張合照, 但係無一張滿意, 因為大風, 害我變成個癲婆咁呀


我們的午餐 ~ 這set較少的..當然是我啦


這是大食花先生的


又係出血時候


又有呀


竟然係呢度俾我見到有狗零食賣, 600円得幾條....好貴呀! 不過無計啦....難得有手信買俾我個仔




又係因為不停的刮大風, 完全影唔到一張靚靚合照










大涌谷的溫泉黑蛋咁出名, 我和花先生又點會唔試呢




係時候要離開大涌谷喇, 下一站要趕住去乘搭海賊船遊覽芦ノ湖


Daniel & 樂樂帶著戰利品一齊離開




呢隻就係我地要搭嘅海賊船喇! 圍繞著
芦ノ湖行走一共有3個站~ 1.桃源台港 2.箱根町港 3.元箱根港
因為每班船的時間都相差好遠, 所以黎緊幾站都係一落船影幾張相就要上船去另一站, 加上我地去度到的時候已是尾班船
















便利店內又見到樂樂




天都未黑就要回旅館了....原計劃去埋箱根園水族館, 但已經無車又無船去...


今天戰利品

1 則留言:

  1.              
      有一間精品店有呢款抽獎,需唔需要抽呀 !?
    [版主回覆02/12/2009 00:03:00]幫我抽2次啦 THANKS!

    回覆刪除