2008年2月9日 星期六

東京購物之旅 ( 第七站 ~ 終極篇)


1月13日 日曜日 晴
行程 ~ 上野


終於到了最後一站.....雖然好唔捨得.....但再俾我多幾日我都唔掂啦! 因我無能為力再購物了, 一來無錢, 二來我哋4箱行李已經滿載, 又有幾袋雜物, 已沒有多對手拎嘢

一早我哋先放行李到上野站的locker, 然後再去二木菓子買手信......繼續行街shopping....




每次來到上野必去的串燒店






只需100円1串, 又好食又抵食






我哋午餐就去咗天丼食天婦羅






天婦羅午餐






要搭車走了......






上機回港

1 則留言: